Monday 2 October 2017

Swing Trading Deep In The Money Alternativ


Så här handlar du om ett djupt-pengar-alternativ Använda ETFs En alternativ strategi för pengarna är perfekt för användning på aktier eller medel som har relativt låg volatilitet och stabila, förutsägbara trender. Jag har nyligen lagt till detta på min lista över alternativ handelsstrategier, och det är mycket användbart. Trading DITM-samtal och satser med hjälp av den metod som jag kommer att förklara här är relativt enkel och faller direkt in i min affärsfilosofi om swing trading-alternativ: kortfristiga affärer med rätt mängd och typ av teknisk analys (dvs inte för mycket) och Ta mindre, regelbundna bett ut ur osten istället för att försöka svälja hela blocket på en gång. Denna strategi fungerar väldigt bra på etfs (valutahandlade medel) som QQQQ, SPY, DIA och IWM. Anledningen är att dessa fonder utgör mycket breda marknader, och det är lite mer stabil och förutsägbar i sina rörelser än enskilda aktier. Fördelen med detta är att det är ganska enkelt att identifiera en trend och avyttra den. Så här handlar du om ett djupt-pengar-alternativ: 1. Trendanalys - använd en av de etfs som jag nämnde, gör en trendanalys. Om du inte är säker på hur du gör det, följ länken till min sida om trendanalys. och följ stegen där. Om du kan identifiera att fonden är i en relativt stark trend (ADX gt25), är du redo att handla (nästan). Ett sista steg - se hur länge trenden har gått och titta på eventuella motståndsnivåer (för en uppåtgående trend) eller stödnivåer (för en nedåtgående trend). Om trenden närmar sig en av dessa, handla försiktigt. 2. Entry - skapa en postorder. Om trenden är uppåt, köp sedan samtal, och om det är nedåt, köp sätter. Så här ställer du in ordern: hitta ett alternativ för djupt i pengar som har en Delta på mellan 70 och 90 och kostar mindre än 5,00. Om det är lägre än 70 kommer du inte att få tillräckligt bra fördel av en rörelse i aktiekursen. Högre än 90, och ditt alternativ är för dyrt. Ställ din order några cent lägre än marknadspriset. Det är bättre att dra nytta av en av de lägre svängningarna under dagen, så titta på dagens handelsområde och ställ in din order nära den nedre delen av intervallet (inte höger längst ner, eller du kan sakna en post ). Granska konceptet Swing trading. och hitta quottraders action zonequot, så att du har en klar uppfattning om att hitta bra poster. Det är också bra att titta på trenden på längre sikt och se till att du köper under en 1-2 dagars återköp. köp ett alternativ som är minst två månader ut från utgången, så att tiden förfall inte äter ditt värde för snabbt. Så, om du handlar i början av juni, så är den tidigaste förfallodagen du tittar på i juli. Så snart din handel är fylld, lägg en stop-förlustorder på 50. Detta är viktigt - ditt mål med optionshandel är att kontrollera dina förluster. Jag ställer vanligtvis en utlösningsorder omedelbart. Det konservativa sättet jag gör här är att ställa en vinstpotential på 10, och lägg sedan till mina mäklareprovisioner till det. Till exempel, om jag köpte ett samtal för 300, är ​​uppdraget att köpa 2,95, och detsamma för försäljning. Min 10 vinst är 30. Så lägger jag en exitorder för (300 2,95 2,95 30), vilket är 335.90. Om trenden är ganska stark, och jag har en bra inträde, kommer jag ibland att placera vinstpotentialen för 15. Men jag gillar den mindre biten - mycket ofta utförs min exporthandel inom en dag. Övervaka handeln över två dagar. Om det är väldigt lite rörelse, så sälja för att täcka dina mäklareprovisioner. Det är verkligen inte värt att klara sig med en av dessa affärer för lika länge som fem dagar - en stallad marknad kostar dig pengar i tid förfallna. 4. Gör det igen Jag tycker ofta att jag kan få mellan fem och åtta affärer som denna i månaden. Precis som att sälja kreditspridningar är det ett relativt säkert sätt att göra massor av små, snabba och lönsamma affärer som snabbt lägger till för att göra en bra vinst. var försiktig med överanalys, vilket kommer att hålla dig från handel. Håll det enkelt - gör trendanalysen, handla bara med starka trender och se upp för stöd och motstånd. se till att du ställer din stoppavbrott Endast mycket dumma, oansvariga och snart-till-vara-bröt handlare ställer inte stoppförluster. Om din handel går söderut, gå ut. Lägg inte till det i hopp om att det kommer att återhämta sig - det är inte handel, det är spel. Verkligt handelsexempel Här är en som jag omsatte nyligen, där jag kunde se att vinsttagandet var på väg att sätta in med en trevlig lång uppåtgående trend: 21 sep 2010. Köpte QQQQ 51 Sätt till 2,87. Delta var 74. Så snart ordern var fylld satte jag försäljningsordern. 22 sep 2010. Säljs QQQQ 51 Sätt till 3,16 Jag startade denna alternativa strategi med mindre än 1000, köper ett samtal eller läggs i taget. Min fond har nu vuxit till en punkt där jag köper 10 kontrakt i taget, och jag kommer snart att kunna öka det Trading DITM-samtalet och sätta är en kraftfull, stabil vinst, en begränsad riskstrategi som hjälper alla näringsidkare att göra det bra. DITM Alternativ: Köp aktier till Halvpris Köpoptionerna DITM (Deep-in-the-Money) tar fullt ut fördel av DELTA av ett alternativ, så att svängningar i aktien matchas dollar för dollar med förändringarna i valet av alternativet . Detta är en bra strategi för dem som fortfarande är lite rädda för att köpa alternativ (som du borde vara), men älskar utmaningen med swing trading stocks (påminn dig om Swing Trading) och vill få lite hävstång på en handel samt minska den totala risken och kostnaden för investeringar. Varför Trade DITM Options Resultat från FULL rörelse av aktiekursen. DITM-alternativ utnyttjar kraften i DELTA, vilken är den grekiska symbolen som mäter prisförändringen av priset på ett alternativ. Om deltagandet av ett alternativ är 1,00 betyder det att priset på alternativet ändras med 1 för varje 1 förändring i priset på de underliggande aktierna. Se mer på Delta på Alternativ grekernas avsnitt Köp lager till halva priset. Trading DITM alternativ är EXAKTIVT samma som swing trading. På kort sikt, in och ut - är en handel sällan buren i mer än 10 dagar. Genom att göra det på så sätt får du samma vinst för hälften av investeringen eller med andra ord, DUBBELAR din avkastning. Hur fungerar det Alternativ som är ATM (Pengar) eller handlar mycket nära aktiekursen, brukar ha en Delta på mellan 30 och 70, och för de flesta aktier svänger runt 50. Detta innebär att när en aktie flyttas, bara 50 av det flyttas fångas av förändringen i priset på alternativet. Så, om aktiekursen stiger med 1, kommer ett alternativ med ett delta på 50 att förändras i pris med 50 cent. ATM-alternativ (eller alternativa alternativ) är billiga, men deras prisrörelse är mycket mindre än vad som ligger till grund för den underliggande aktien. Ditt val av DITM-alternativ baseras på det faktum att du hittar alternativ (samtal eller satser) som har ett delta på 100 eller så nära 100 som du kan hitta. Det innebär att varje dollar som aktien ökar eller minskar i pris matchas av alternativet. MYCKET OFTEN dessa DITM-alternativ kostar ungefär hälften av priset på det underliggande aktiekursen, eller mindre. Detta innebär att du kan köpa antingen: 100 aktier i XYZ på 25 2500 ELLER 1 DITM Alternativ Ring för XYZ på 12 1200. Med andra ord har du faktiskt köpt aktien till halva priset. Du saknar utdelningar, men det är din enda nackdel. I alla fall, om du använder swing trading som grund för din handel, kommer du inte att hålla lageret tillräckligt länge för att dra nytta av utdelningar. Nu, om din DELTA är 100, eller nära 100, kommer du att få full nytta av gungan. Procentvis klokt, det är ännu bättre Om du till exempel siktar på en 7 vinstgung i ditt lager, kommer effekten att bli en 14 gunga i ditt optionspris. Mycket bättre odds Så, hur köper du DITM-samtal och sätter Gå till sidan med rubriken quotHow to Trade DITM Options quotation för en detaljerad stegvis metod. För ett riktigt handelsexempel, och ett sätt att använda denna strategi på ETFs som QQQQ, SPY, IWM och DIA, går du till den här sidan. Fördelar med Trading DITM-samtal och - poster: Du investerar mindre pengar för att fånga aktiehandelns rörelse. Du har mindre nackdelrisk (cirka hälften av det som behövs för att köpa aktien). Du får cirka 100 av prisrörelsen. Du får en högre avkastning på investeringen. (ROI) dvs du har högre hävstångseffekt. Basera din handel på en rörelse i förrådet som du förväntar dig på grund av din skicklighet i Swing Trading. Köp inte alternativ som har för mycket tid införlivat - DITM-alternativ påverkas också av Time Decay Gå till nästa sida: Så här handlar du DITM-alternativ för några praktiska tips eller Gå till en sida där du kan se hur jag tillämpar denna strategi för handel Djup-i-pengar-alternativen använder ETF-enheter som QQQQ, SPY, IWM och DIA. Eller: Granska hur alternativen värderas. och uppdatera ditt minne om användningen av DELTAHow för att göra 100 på en månad. Handla djupt i alternativa pengar, Sprint (S) Det finns ett snyggt knep jag lärde mig från en hedgefondshandlare, och det är Swing Trading djupt i penga samtalet alternativ. Här är vad det här betyder: Först av swing trading betyder: innehav av ett lager eller ett alternativ för en tidsperiod på en vecka till en månad. Det är inte dagshandel men det är inte heller att köpa och hålla, det är den innehavstid som varje miljarder hedgefondförvaltare använder. För det andra, djupt i alternativen för köpoptioner, är det ett bra sätt att handla aktier eftersom de ger dig super hävstång upp till 20 gånger för liten eller ingen kostnad, men med mindre risk än handel alternativ direkt. I grund och botten när du köper en djup i köpoptionsalternativet köper du beståndet nästan direkt, en djup i alternativet pengaranrop är en aktieutbytesstrategi, eftersom alternativet rör sig nästan 100 i samband med underliggande8217s aktierörelse. Hur väl, det finns en alternativ term som heter Delta, det berättar helt enkelt till dig hur mycket alternativet kommer att flytta i procent i förhållande till underliggande aktie, om alternativet har ett delta på .50 betyder det att alternativet flyttar 50 av den underliggande stock8217s rörelsen. Till exempel kan ett alternativ som har ett .50 delta flytta 50 cent när den underliggande aktien flyttar en dollar. Nu har en djup i pengar alternativet vanligtvis ett delta på .60 eller högre vilket innebär att alternativet kommer att flytta .60 cent för varje dollar i den underliggande aktien. Ibland kan du även hitta en djup i alternativet för pengaranrop som har ett .95 delta vilket innebär att alternativet och aktien flyttar nästan 100 i takt med varandra. En aktieutbytesstrategi är när du får ett alternativ som flyttar .60 till .95 cent för varje dollarflytt i den underliggande aktien. Genom att använda djupt i pengar alternativen, som en aktieutbytesstrategi får du gratis hävstångseffekt (för att marginalera ett lager kan det kosta upp till 7 ett intresse per år) ett alternativ har nollränta eller låneutgifter. Också ett riktigt snabbt tillvägagångssätt, köp aldrig ett alternativ om det är ett samtal eller en uppsättning, om du inte vet att det kommer att bli en händelse (dvs. intjäning, sammanslagning, företagsmeddelande eller ekonomisk release etc) eftersom du har tid förfall på en alternativet, ju längre du håller alternativet desto mer pengar förlorar du, eftersom du förlorar lite pengar varje dag när du håller ett alternativ. Så att sammanfatta för att göra det perfekta alternativet handel, som kommer att göra dig en 100 i en månad behöver du följande saker 1) En Swing Trade-ett alternativ som du kommer att hålla i en vecka till en månad tidsperiod högst. 2) En djup i pengaralternativet med ett delta över 0,60 så att det rör sig nästan i takt med det underliggande lagret 3) En händelse som kommer att inträffa inom en tidsperiod på en månad eller mindre. 4) och ett billigt alternativ, och det här är mycket viktigt, i princip är ett alternativ billigt om den nuvarande volatiliteten ligger under dess historiska volatilitet, det låter förvirrande, men allt det betyder är detta. Vill du hitta aktier som inte har varit flyktiga eller har handlat platt eller i ett intervall under de senaste 2 eller 3 månaderna, dra bara upp ett diagram och om beståndet har varit dött eller platt, än vad du vet är volatiliteten låg och alternativet blir billigt. Så här är en handel som jag gör idag, med hjälp av detta djupt i strategin för alternativa alternativa pengar. Jag ska köpa 10 djup i pengarna 6 maj Sprint (S) call options för 0,20 cent ett alternativ, så för 10 calll alternativ min totala kostnad är bara 200. Så att sammanfatta jag köper ett köpoption på lagret Sprint (S) och med utgången av maj (så jag får välja alternativet när Sprint tillkännager intäkter den 22 april) och jag köper alternativet till 6 strykpris. Här är anledningen till att jag är så upphetsad över den här handeln, först har Sprint (S) handlat platt eller död i ett intervall de senaste 3 månaderna, så alternativen är billiga. För det andra meddelar Sprint (S) intäkter den 22 april, senast en månad från idag, så jag vet att det finns en händelse som skapar rörelse eller volatilitet i det här alternativet. För det tredje för bara 20 cent eller 20 dollar kontrollerar jag 100 aktier i Sprint-aktien på ett samtal, eller i mitt fall kontrollerar jag 1000 aktier i Sprint-aktier för endast 200 dollar, det är otroligt hävstångseffekt, eftersom om jag köpte 1000 aktier av Sprint (S) lager, det skulle kosta mig över 6000 dollar, men jag kontrollerar samma mängd lager för endast 200, det är 30 till 1 hävstångseffekt. Awesome .. Jag tror också på grundval av Spint8217s resultatberäkning, att Sprint kan handla så högt som 6,60 efter att de har meddelat inkomster den 22 april, det betyder att jag skulle göra nästan 200 på min optionshandel på bara 4 veckor. Nu är det vad jag kallar en miljardaireshandel. För att lära mig mer om denna hemliga alternativstrategi, eller vad jag kallar superhävande aktieutbytesstrategi, där du kan göra 100 på en månad med hjälp av djupt i alternativet pengar, maila mig på Will Meade Editor of the Billionaires Portfolio. Hur handlar jag djupt i - alternativ alternativ Jag använder alternativ för nästan alla mina affärer. Den enda gången jag inte använder alternativ är när den position jag handlar inte har tillgängliga alternativ, eller när det inte är tillräckligt djupt i de pengar som finns tillgängliga för mig att handla (mer om detta senare). Innan jag börjar med detaljerna, vill jag vara tydlig att jag INTE använder alternativ för att öka min positionsstorlek. Jag menar att jag inte köper mer av en viss position eftersom jag kan (eftersom alternativen är uppenbarligen billigare än beståndet). Jag använder inte alternativen för att komma in i mer av någon viss position (hävstångseffekt). Jag beräknar mina positionsstorlekar precis som jag skulle om jag köpte det underliggande lagret och inte alternativet. Jag använder alternativen för att kontrollera risken. Jag tror att risken är marknadernas valuta. Därför är en naturlig förlängning av den tanken, that8230 om jag minskar risken med alternativ, och jag kan fortfarande få samma belöning från alternativet som jag gör från lageret, jag får samma position för mindre (risk). Och, riskcurrency. Jag vill också göra en förenklad översyn av alternativ så att du kan se vad jag pratar om (du behöver veta några grunder). Bottom line är: CALL är OPTIONEN att KÖP ett visst lager till ett definierat STRIKE (lager) pris före eller före ett givet EXPIRATION-datum. PUT är OPTIONEN att SÄLJA ett visst lager till ett definierat STRIKE (lager) pris före eller före ett givet EXPIRATION-datum Så jag spelar vanligtvis långsidan, därför handlar jag mest CALLS. Nästa koncept är, hur är alternativen prissatta OPTION PRICEINTRINSIC VALUE EXTRINSIC VALUE. Det är det Intrinsic värdet är lätt att räkna ut. Det är hur långt priset för optionen är under aktiekursen (Det har 8220real8221 värde). Ta en titt. Om STOCKPRIS40, här är vad de Intrinsic Values ​​ser ut som en serie av strejkpriser för samtal. STRIKE8212 INTRINSISK VÄRDE 30 821282128212-10 35 821282128212-5 40 821282128212-0 45 821282128212-0 50 821282128212-0 Nu är extrinsiskt värde ett helt annat djur8211 Det handlar egentligen om flera faktorer som jag inte kommer in i här. För sättet jag trade8211 använder jag bara alternativen istället för beståndet. Därför vill jag inte betala för något EXTRINSIC-värde. Jag vill bara betala för eget värde eller verkligt värde. Därför hittar jag de alternativ som har praktiskt taget inget extrinsiskt värde och allmänt inneboende värde. Dessa alternativ är alternativen som är djupa i pengarna. Med andra ord alternativen vars strejkpriser ligger långt under aktiekursen. Det borde vara meningsfullt om du köpte ett CALL-alternativ, vars lösenpris var 10, och aktiekursen var 60, skulle alternativets eget värde vara 50 (och extrinsiskt värde 0), vilket verkligen är nästan detsamma som att betala för beståndet till 60 dollar per aktie. Det finns verkligen ingen EXTRINSIC VALUE av det alternativet. Jag förespråkar inte att du köper köpalternativ som är djupt i pengarna. Detta exempel är en överdrift. Vad du behöver veta är att det finns en punkt som när du går djupare i pengarna (lägre och lägre strejkpriser under aktiekursen) där du finner att alternativet är prissatt med all inneboende värde och kanske 10 cent av extrinsiskt värde. Till exempel, om aktiekursen är vid 50, kan köpoptionen med en strejk på 50 prissättas till 4 dollar1 andel (alla extrinsiska värden), samtalsalternativet med en strejk på 45 kan prissättas till 6 dollar1 aktie (5 dollar av inneboende värde och 1 dollar extrinsiskt värde) och samtalet med en strejk på 40 kan prissättas till 10,10 (10 dollar av inneboende värde och 10 cent av extrinsiskt värde) 8211BINGO det är det jag vill ha. Varför vill jag ha det alternativet Av tre anledningar för det första faller EXTRINSIC-delen av ett alternativvärde (eller minskningar i värde), därför att jag bara har 10 cent av extrinsiskt värde - det är väsentligen försumbar förfall. För det andra, när aktien går upp 1 poäng går dessa djup i pengarna upp 1 poäng (punkt för punkt). Du får alla vinster (det här gäller inte de alternativ vars strejkpriser ligger närmare optionspriset). Så, vad gäller retur, får du allt (bara) som aktieinnehavaren får. Den tredje anledningen är verkligen den mest övertygande orsaken till att du använder djupet i alternativen för pengaranrop. Om aktiekursen sjunker8211DAN OPTION LÖSER INTE PUNKT FÖR PUNKT MED FÖRETAGET (när aktien sjunker 5 poäng, förlorar inte optionen 5 poäng). Till exempel, om aktien är prissatt till 50, och du äger samtalet med en 40-dollar strejkpris8211 betalar du ca 10,10 (10 dollar av eget värde och 0,10 av extrinsiskt värde) om aktien sjunker till 40 (en 10 dollar förlust), ditt alternativ är nu på pengarna (samma pris som lageret) 8211 Det är här alternativen har det mest extrinsiska värdet (och inget inneboende värde). Därför kan beståndet släppa 10 poäng, men du förlorar bara 6 poäng (se exemplet ovan8230) (detta varierar också med tiden, det kommer jag att beröra). Och om du är otur att ha en position som verkligen tankar, låt oss säga 25 poäng8211 det mest du kommer att förlora är den 10.10share som du ursprungligen köpt positionen alternativ för. Tänk på att jag pratar om alternativ som löper ut i närmaste månad. Min genomsnittliga position hålltid är ungefär en vecka, så jag använder alternativ med praktiskt taget inget extrinsiskt värde med ungefär en vecka eller mer för att gå till utgången. Om det finns antingen 1) mindre än 5 dagar kvar till alternativets utgång, eller 2) finns det inget alternativ som är tillräckligt djupt i pengarna för att få lite extrinsiskt värde, då köper jag ett alternativ från den följande månaden. Och, vad köper jag8211 Jag köper alternativen som är tillräckligt djupa i pengarna så att jag inte betalar för extrinsiskt värde. För mer volatila aktier som blir djupare i pengarna än för mindre volatila aktier. Grunden är att du vill köpa det alternativ som har nästan ingen extrinsic value8230thats det. Vad är det hela syftet med att köpa samma position som du skulle ha köpt med hjälp av aktier, men använda alternativ istället8211 och få samma potentiella vinster som du skulle ha om du innehöll beståndet, men med reducerad risk. Med andra ord spendera mindre risk för samma potentiella vinst. Om du använder en handelsmetodik som är successful8211using bör alternativen hjälpa till. Tänk nu på att det finns minst 5-10 cent spridning (tänk 10 cent) för alternativ, så om du handlar en strategi som går för 1 vinster eller scalps8211 kommer det inte att fungera Men om du handlar en strategi som vanligtvis går för vinster som ligger i 50 cent till 1 dollar plus utbud tror jag att alternativen verkligen kan lägga till din prestation.

No comments:

Post a Comment